četvrtak, 28. siječnja 2010.

Proljetna mačka - slikovni tutorial







Danas sam malo šivala! Neeee, ništa veliko i komplicirano, samo jastučić/ukras za svoj kauč :) Nazvala sam je "Proljetna mačka". Možete je sašiti od ostataka platna kojeg vam je ostalo i neznate što bi s njim. Dakle, potrebno je:
- platno
- pribor za šivanje
- "nacrt" mačke na papiru kojeg prenosite na papir pomoću olovke ili indigo papira
- rep, glavu, tijelo i nogu izrežite 2x (poduplajte platno prije prenošenja nacrta), a šape izrežite 4 x
- masa za punjenje (rezana spužvica, kuglice stiropora i sl.)
- opšijte rubove (na svakom dijelu ostavite rupicu kroz koju ćete puniti dio)
- poslije punjenja zašijte rupice i pričvrstite iglom i oncem za tijelo mačke
- okice, brčiće i nosić izvezite iglom i koncem (ja sam koristila crnu i roza vuicu)
- i to je toooo....imate jastučić da se malo odmorite na njemu, ukras ili igračku za vaše dijete!
Uživajte!

3 komentara:

  1. Svaka čast, maca izgleda preslatko!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, bravo! Pa tek sam sad skužila da je maca zapravo od više odvojenih jastučića! Super ideja! Zamisli taj pillow fight! Cat fight? :)

    OdgovoriIzbriši