četvrtak, 29. travnja 2010.

"Green Sea"



Malo sam odmaštala u morske dubine, ovaj put zelene...Napravila sam polymer cane ribice, dodala ih na privjesak, onda morsku travu i školjke...i tako je nastao ovaj kompletić.

Broj komentara: 7:

  1. Vilo draga samo naprijed, i do mog bloga i ostavi komentqar za giveaway. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno, sigurna sam da su morske sirene već okićene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan nakit praviš! Dali je na prodaju? Jako mi se sviđaju naušnice iz prošlog posta, sa plavim kamenom i školjkama. Oduševljena sam jer su pravi unikat. Sve pohvale! Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, hvala što posjećujete moj kreativni kutak!!!
    @ LadyA, sav nakit koji se nalazi na blogu, kao i ostali predmeti su na prodaju (tj. oni koji su još ostali). Naušnice s umjetnim plavim kamenom i školjkama su još slobodne :)

    Ljubac svima!

    OdgovoriIzbriši