subota, 12. veljače 2011.

"Crveni makovi"





Ogrlica "Crveni makovi", na posrebrenom lancu, sa cvjetovima i pupoljcima makova od polymer mase, 4 Swarovski kristala i kopčom od tibet srebra.
-Prodano-

Broj komentara: 8:

  1. Makovi su krasni, odličan rad! Ja bi ih nosila na recimo crnu dolčevitu, bila bi to super kombinacija.
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao i uvek, oduševljena, prelepi su, kao da su ubrani u polju, divno...

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa oni meni mirisu!!!!! Hvala na pokloncicu od srca...saljem adresu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow,bravo ,odlično.Jako lijepo.Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaki put sam oduševljena tvojim radovima. Ja, koja baš ne nosim nakit, ove makove bih sigurno nosila.Predivno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvi tren sam pomislila da je to fotografija pravih makova. Prekrasno. I makovi i cijela kombinacija na ogrlici. Pozdrav, Jasminka

    OdgovoriIzbriši