ponedjeljak, 7. veljače 2011.

Free Giveaway - Little Princess



Drage moje! Uključite se u novi freeeeeeee Giveaway i osvojite Little Princess!
Budite posebne u ukrašavanju svojih odjevnih predmeta ovim brošom!
Igra traje do 10.02.2011. do 24.00 sata.
Uključite se, Little Princess je nestrpljiva da krene na put :)
Ostavite komentar ispod posta :)

Kiss!

Broj komentara: 10:

  1. uuu malena je preslatka,
    prava chick medvjedica!
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna medvjedica!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovito,tako punčkasto...super,super bi jo bilo nositi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dođi k meni,dođi,dođi...neću ti ništa!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ostavila komentar pa ga izgubila.
    Htjela sam reći da je medolina preslatka i da je moje curke iščekuju..link sam stavila na svoj blog, možda nekome donese sreću.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello, hello drage moje!
    Poslije izvlačenja papirića, sudbina je odredila da Little Princess putuje kod - ALEKS - ČESTITAM!!!
    Aleks, nadam se da ćeš se dobro brinuti o njoj, malo je razmažena :)
    Pošalji mi svoju adresu na: monna-1@net.hr

    OdgovoriIzbriši